onsdag 9 december 2009

Framtid

Läser någon denna fortfarande?

4 kommentarer:

Lucidor sa...

Jag läser, jag är bara pinsamt dålig på att kommentera. Medan våra två för tillfället utflugna poeter skulle kunna skriva något uppmuntrande alternativt kreativt, så nöjer jag mig med att nicka tyst medhållande och ta ytterligare ett bloss på pipan medan jag funderar på livet.

Min egen produktion har varit usel på sistone. Nytt alster laddas upp innan solen gått ner.

O sa...

jag laser. har bara inte samma tillgang till internet har. men det kommer det andras pa nar jag flyttar till ny lagenhet i nasta manad. da blir det bade kommentarer och alster =) har en del uppladdat...

popapraniec sa...

help i dont now house 2 read i am suing boys recognition soft war

captcha says unons

Alex sa...

jag ska börja läsa, kommentera och kanske börja lägga upp igen, nu när jag är hemma =)